Naujienos
Pažintinė kelionė į Jūrmalą

Rugsėjo 1-ąją - mokslo ir žinių dieną  Alizavos pagrindinės mokyklos direktorius Gintaras Paškauskas subūrė mokyklos bendruomenės narius į pažintinę kelionę maršrutu Alizava- Jūrmala. Gero oro ir šventiškos  nuotaikos lydimi pajudėjome latviško pajūrio link.

Mus, tik atvykusius, pasitiko gidė iš Jūrmalos turizmo centro. Pėstute keliavome po Jūrmalos miesto centrą, įkėlėme koją ir į paplūdimį. Ten lankėmės prie įžymaus bronzinio vėžliuko – sakoma, kad sugalvojus norą, ir patrynus pajūrio talismaną, šis išsipildo. Taip pat matėme ir įspūdingąjį viešbutį „Baltic Sea Hotel“. Jis unikalus tuo, kad viešbutyje esantys baseinai  ištisus metus  pildomi jūros vandeniu, o jūros vanduo, kaip žinome, turi gydomųjų savybių.

Jūrmala , išvertus iš latvių kalbos, reiškia „miestas ant jūros kranto“. Senais laikais tai buvo žvejų miestelis, kuris atsiradus naujam pomėgiui ilsėtis prie jūros, tapo kurortiniu. Gidė supažindino mus su tradicine Jūrmalos architektūra. Ji garsi savo mediniais pastatais, puošniomis medžio drožinių dekoracijomis ir sezoniškumu, tiksliau vasarnamiais. Vienas iš Jūrmalos architektūrai būdingų statinių yra vasaros virtuvė, kurią mes vadiname lauko virtuve, arba liaudiškai „viraline“. Iš kaimynės šalies ji atkeliavo pas mus ir vasaros laikotarpiu tapo nepamainoma visoms šeimininkėms.

Po ekskursijos papietavę keliavome prie jūros. Ten praleidome visą popietę. Oras nė iš tolo nepriminė rudeniško ir leido pasilepinti saulute. Kas norėjo, be abejonės galėjo netrukdomai maudytis ir džiaugtis jūros vandens procedūromis. Vakarop patraukėme namo.

Nuoširdžiai dėkojame Alizavos mokyklos direktoriui Gintarui Paškauskui už nuostabią ekskursiją. Prasmingai ir turiningai praleidome šeštadienį, o įspūdžių užteks ilgam.